C a c o p h o n y & T h i n g s

Got ?....I have an answerSMTMMi Moi MeiNext pageArchive

barebackinq:

something so beautiful

(via minhosraps)

kidxforever:

trebled-negrita-princess:

hoelita:

moonfuls:

hoelita:

do white people know how to write love poems without mentioning cigarettes

Do people know how to write text posts without mentioning white people?

how are you talking without lips?

image

bruh

(Source: babefield)

m-ooonn:

she sat in the water for like an hour, just staring at the water peacefully

kidxforever:

originalweird:

kidxforever:

moreaboutambition:

It hasnโ€™t sunk in yet that HxH ended, itโ€™s gonna hit me Tuesday and imma cry and suffer from depression

image

image

I donโ€™t see why ppl be sleeping on reading the manga like I wonder how many ppl donโ€™t know bout soul eater real ending

a lot of people

Togashi stay on his dragon quest again having ppl wait on hiatus for like 20 years

(via kidxforever)

#vscocam #fall #pumkins
clarknokent:

thefatgawd:

23casualties:

hervacationh0me:

Nah, thats double jeopardy. Foh

Me. As hell.

If a chick does that to me, I automatically stop the argument and begin, Operation: Cameron and start laughing at her for losing.

I start laughing too
bestlivingordeadhandsdown:

lol who the hell thought of this
prettyboyshyflizzy:

loveniaimani:

ctron164:

tarynel:

chiefsimba:

king-emare:

trailerparkof-whores:

Did he just pull out his dick and drop it on them

lmaoooo son…this just ruined my childhood

Yo lmfaooo

BRUH NOOOOOOOOOOO LMFAO


Nooooooooooooo why ya’ll destroying “Dragon Tales” ?!?!




๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€

nomellamesfriki:

Arte callejero de animalicos

(Source: asylum-art, via thatdudemcfly)

taylorfromthestars:

Almost at 1k!ย ๐Ÿ‘ฝโœจ

(via kidxforever)